ارسال پاسخ

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2190

pvc-asso.ir

روش اتصال واشر آب بند برای لوله های  pvc+آموزش

این روش اتصال نیاز به هیچ ابزار گران قیمتی ندارد و در اغلب موارد واشر به صورت دائمی در مادگی و در محل کارخانه نصب می شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، یک روش محبوب برای اتصال سیستم لوله کشی زیرزمینی با مادگی واشردار و نری است. با استفاده از این روش اتصال آسان، ایمن، مقرون به صرفه می توان هزاران مایل از لوله ها را با موفقیت نصب کرد.

 

این روش اتصال نیاز به هیچ ابزار گران قیمتی ندارد و در اغلب موارد واشر به صورت دائمی در مادگی و در محل کارخانه نصب می شود. یکی از مزایای این سیستم اتصال در مقابل روش اتصال چسپ حلالی این است که این سیستم بلافاصله بعد از نصب می تواند آزمون شود.

 

چگونه این کار را انجام دهیم؟

مرحله1-مادگی را تمیز کنید و مطمئن شوید که انتهای اریب نری و شیار واشر هم تراز هستند و عاری از آلودگی است.

مرحله 2-از روغن روانساز فقط برای لبه نری استفاده کنید.روغن مورد استفاده باید برای کاربرد آب آشامیدنی مورد تایید و توسط تولید کننده لوله توصیه شده باشد.

مرحله 3-برای نصب و مونتاژ لوله ها با قطر کوچک میتوان فقط از نیروی دستی استفاده کرد.روش میله و کنده برای مونتاژ لوله با قطر بزرگتر توصیه می شود و به نیروی جا زدن بیشتری نیاز است.

مرحله 4-انتهای روغنی نری را به درون مادگی هدایت کنید تا زمانی که علامت مشخص شده رو نری با لبه مادگی مماس شود.جا زدن بیش از حد انتهای نری و گذر از علامت مشخص شده ممکن است منجر به شرایط تنشی شود که منجر به شکستگی محل اتصال و یا نشتی می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد